onsdag 3. november 2010

Petter hadde rett

Idag dro jeg hjem med intensjoner om å lese til eksamen. Også snakket jeg med Petter. Og han bare, hallo, du kommer IKKE til å lese. Og jeg bare, ...Det er HELT sant. Jeg sa ikke det, men sumsummarium kan vi si at det ble resultatet av dagen. Også sov jeg litt mellom slagene.

mens jeg sov drømte jeg at jeg var på ferie, også var jeg full og kastet fra meg jakken på et vilkårlig sted med lommebok og alle verdier i lommene. Smart. Halve drømmen var kos, hvor alt var fint. andre halvdelen handlet om ha dødsnedsig fordi jeg ikke fant igjen jakken. Spiller garantert på dette at jeg har mistet favorittjakken min. OG DET SUGER! DET SUGER SÅ JÆVLI!!!! Ofte når jeg står i gangen og skal ta på meg jakke, så savner jeg jakken min. så blir jeg litt emosjonell. Eller veldig emosjonell, og synes at verden suger. Jeg forsøker å finne en ny jakke. Men det er liksom ikke så lett. Ingen jakke er like bra som den jeg en gang mistet.

Jaja. Kort oppsummert, idag var en drittdag. Det var ikke noe gøy å være på radio, det var ikke noe gøy da noen logget av brukeren jeg satt på, og dermed forsvant alt jeg arbeidet med, det var ikke noe gøy da paraplyen min ble ødelagt av været og det var ikke noe gøy å våkne 21.30 og innse at oops, jeg skulle jo stå opp for tre timer siden. FML.

2 kommentarer:

Pets sa...

Jeg glemmer å kommentere, men jeg skal innrømme at jeg pleier å trykke på "ingrid er morsom/ingrid er teit"-knappen hver gang jeg er innom. Innimellom trykker jeg kun på "ingrid er teit"-knappen for moro skyld.

ohingrid sa...

Jeg pleier å ta det personlig når folk trykker "ingrid er teit".