onsdag 17. november 2010

På vei hit. Og dit.

VÅknet grytidlig idag, et slags resultat av at jeg sovnet 22.30 igår. Utrolig behagelig. Synd det er så kaldt ute at jeg ikke gidder å bevege meg utenførs. Eller det skal jeg, bare ikke helt ennå.

Jeg har startet opp jakten på en leilighet igjen. Jeg vet ikke om det er jeg som er blitt kravstor på mine eldre dager, eller om kvaliteten på bofellesskapene rundti by'n faktisk ER så dårlig? Små stuer, teite folk, dårlig vedlikehold. And the list goes on. Kjenner jeg blir veldig imot at folk skal eie leiligheter for leie dem ut til andre. ...Folk som leier tar ikke var på noe de selv ikke eier. Noen ganger tenker jeg at jeg burde ei mitt eget kollektiv, da skulle det vært andre boller da! ...men igjen, mangler et par mill. Og når jeg endelig har de millionene...så er nok ikke det særlig aktuelt for meg å starte et kollektiv.

Iallefall, var ikke det jeg skulle snakke om. Så over litt leiligheter på hybel.no, spennende side as. Også ser jeg på et kollektiv og tenker; Hmm. Har ikke jeg vært her før? Dette virker kjent. ...Plutselig var  rommet til et tidligere ligg til leie. LOL.

Ingen kommentarer: