lørdag 30. oktober 2010

Bloggroll

Hver gang jeg tenker at jg skal blogge litt kommer jeg over de bloggene jeg følger på blogger.com. Eller hvordan systemet fungerer. Blant annet har jeg hun her som bare kaller seg z. Som jeg en gang la til fordi hun ...hadde en litt morsom blogg med en enda bedre tittel. Nå blogger hun igjen, og siste innlegg har gjort at jeg nesten tramper foten i takt mens jeg synger I wanna do bad thing with you. You. You. YOOOOOOOOOOOOOOOU.

Uken har vært litt hipp-som-happ. Mildt sagt. Da jeg innså at jeg, som ALDRI forsøker meg på NOEN hadde forsøkt å kline (med en som kan konkurrere med Kurt Nilsen i mellomrom mellom tenner, er like lav som meg og har en sveis som ikke engang er Lars Vaular verdig) og blitt avvist. Fikk en liten knekk i selvtilliten, for å si det sånn.

Tirsdag endte jeg på grisefylla igjen. Eller, hvilken grisefylla det hadde vært oppdaget jeg først dagen derpå, når jeg hadde usannsynlig vondt i hodet og våkent opp med fjeset kjørt ned i facebook. Da hadde jeg brukt HALVE natten på å facerape meg selv. Inklusive unnskylde forsøket på å kline. Da fikk jeg til svar; "Åja, trodde egentlig bare at du var for full til å stå selv jeg". Nå blir jeg flau igjen, og jeg sitter liksom alene på rommet mitt.

Men alt i alt. Idag er det jo en ny dag. Selv om jeg egentlig vil sitte hjemme og se på skal vi danse med mamma og pappa, så vet jeg jo at de egentlig vil at jeg skal få mine egne venner. Eller se tv hos noen andre. ...Eller gå ut, men ikke bli så full at det blir pinlig for hele familien dagen etter. ..Kort oppsummert; jeg burde flytte ut.

Ingen kommentarer: