fredag 12. mars 2010

Under the sheets

Så on spot. Jeg ligger faktisk under dynen. Nå satt jeg meg opp da, ble litt varmt. Jeg tror våren er i helling. Det føles bra. Jeg sitter på nettet. Prøver å motarbeide dette A4-livet jeg har opparbeidet meg. Viser seg at ingen andre gjør det.
Men det er ikke det viktige her i verden. Sosialisering får jeg nok av gjennom jobben. Hehehe. Idag snakket jeg med omkring 90 nye mennesker. Dog, ingen av dem har funnet på å kontakte meg på facebook. Tiltross for at jeg presenterer meg. Som bare det. Dagens jobbrelaterte godnyhet, angående disse testcallsa. Denne jenten fikk en testcall hun ikke visste hun hadde og skåret 88,9%. Fyfaen, vanligvis vet jeg om dem. Når jeg ikke sitter med prestasjonsangst...Da er jeg en selger av dimensjoner vettu. Eller. En naturlig samtale er jo bedre enn en som stresser?

Ps: Petter, driter i åssen skah-horene(lol!!!jeg er så oppdatert på nyhetsbildet at jeg kan ta slike ultrastilige disser, som det så fint heter) skriver navnene sine. Rydbak/Rybak, who cares, han blir ikke MINDRE polakk av den grunn!

Iallefall, nå hører jeg på Ellie Goulding. Hun har en fin sang, som jeg ikke skjønner. Det gjør jeg aldri; pent å høre på, ER pent å høre på. Hun ser ut som en mix av Whitney Port og Olivia Pallerma/me/mongo. Vet ikke hva Olivia heter til etternavn. Med andre ord; veldig pen. Og mens jeg ser på disse vakre bildene og tenker at sånn kunne jeg også sett ut om jeg var 50 kilo lettere, selv om jeg vet at det ikke er HEEELT sant. Men iallefall. Jeg har jo snakket i minst en måned og en halv om at jeg ønsker å farge håret mitt. Du vet, forandring fryder og den gullrekka der som overentusiastiske positivister lirer av seg.

Jeg tenker at jeg vil se ca slik ut;
 Og som man ser av bildet; ALT kler den smykke, selv det innmari sinnsyke blikket mitt. Lol. Jeg lo så mye av det bildet (det orginelle av meg seff og stine, men hun er klippet ut for å ikke bli overeksponert), at jeg satt det som profilbilde på face. Hyggelig av meg.

Vel; We're under the sheets and you're killing me.

1 kommentar:

Tine sa...

Jeg sitter på biblioteket og LER. Ingz du er best, men bli blondine. Just for laughs!