fredag 19. mars 2010

Lårene til en klovn

Sitter på facern, mend kjeften full i snus. Ikke full forresten, jeg har bare en. Iallefall, drit i snusen, vi skal snakke om facern. facern er dritkjedelig, så derfor må jeg spionere på fremmede mennesker, sånn at jeg får underholdning. De siste årene jeg bodde hjemme flyttet det en afrikansk familie inn et sted i hooden. de ble seff lagt merke til fordi de var den eneste. Og fordi de var så sjukt mange. De er veldig søte. Faren går i svære joggedresser med gull og sølvskrift, med bilder av dollartegn, diamanter og det som gangsta er. De er real. RIIIL! Iallefall, en gang skulle Camilla sin lillebror ha bursdag, de fargerike var ganske nye i hooden, men siden han ene gikk i klassen til lillebroren ble han invitert han også. ..Da festen skulle begynne kom gangstadaddy med sønnen sin. Faren til Mille åpner og hilser og ønsker alle velkommen. Gangsta JR kommer inn, og plutselig sier lillebroren til Mille, jeg antar gråtende, han var jo bare ti; - Men det der er ikke gutten i klassen min?! ..Viste seg at gangstadaddy hadde så mange juniors at han ikke visste hvem som skulle i hvilket besøk. LOL.

4 kommentarer:

Petter sa...

..Det var en fin historie om facern.

Tine sa...

LOOL! Jeg la ikke en gang merke til at digresjonen tok overhånd.

Vedz sa...

Tittelen er den beste digresjonen av alle?

ingrid sa...

Tittelen er en lesefeil fra min side. Morsooomt! :)