fredag 26. mars 2010

It's been a while!

Haha, nå begynte jeg NESTEN på engelsk. NOT HAPPENING! Men jeg har vært i Berlin. Jeg spanderte tur på Stine. Økonomitur seff. Turen kom på sånn 900 pr person. 900 kroner var det gaven hennes ifra i fjor var verdt, bare at jeg fikk den til halv pris. Så dyrt var det ikke. Det er behagelig. Turen var veldig fin. Stine ble veldig glad og jeg fikk ferie. Herlich! Vi ble fulle, vi dro på konsert og vi spiste mat. Og jeg var innmari stygg fordi jeg hang med pen og penere.

Så kom vi hjem igjen da. Jeg sover ikke så godt i leiligheten. Jeg trodde lenge det var tilfeldig, men fakta er, at jeg ikke sover særlig godt her. Så nå sitter jeg her. VÅKEN!

Jeg og Marte begynte smålig på bacheloroppgaven idag. Smålig. Da mener jeg virkelig smålig, vi gjorde så og si ingenting. Og jeg tenker at om ting fortsetter sånn så går det ikke bra. Men på en annen side kan det kalles research. Det er behagelig å drive research. Sjekke alt. Vite hva man skriver før man skriver. Ikke slå opp i boken, men lese vilt for å få overblikk over emnet og de artiklene som finnes. Og ikke minst teorien. Sykt behagelig. Jeg liker det. Så selv om ikke det er skrevet et eneste ord. Så har jeg fått lest og blitt litt smartere. Helt sant. Og den beste oppdagelsen er at det kun er 10 uker til jeg er ferdig med Oslo. Det var som igår, bortsett fra en massemasse kjipe dager i mellom at det var 10 måneder siden. Og kanskje rundt 10 kilo(pluss, jeg er håpløs på slankern). LOL.

Jeg lurer sånn på hva jeg skal ta for meg til neste år. Jeg har litt lyst til å bruke året på å finne meg selv. Men da blir jeg rastløs. Med mindre å finne meg selv innebærer 3 timer trening daglig. Og kostholdveiledning. Det er jo en mulighet. Who knows. Jeg blir sliten av å tenke framover. Men jeg tror det hadde vært greit å bruke tiden på slanking. Det føler jeg at burde ta opp all tiden min. Sånn ca.

I berlin fikk jeg meg tydeligvis noen nye amerikanske venner, åh, hurra for det liksom. neida. Men de oppdaterer facebookstatusene sine konstant. Som en samtale. "Brit is talking spanish" "Jen can apparently only handle my german" "Amsterdam got weed" "We're high". Altså..Du ser tegningen; Nå er de i nederland.

Ellers drar jeg til Bergen på søndag. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre på. Jeg tenker litt på om jeg kanskje skal trene litt og lese makro. Eventuelt gjøre opptaksprøver, men på en annen side, jeg orker jo ikke å jobbe så innmari mye. Ærlig talt. Jeg er ikke tjukk og lat for ingenting.

Ingen kommentarer: