søndag 27. februar 2011

Google me! Pt. jehelsiken, eg vetsje?!

Selv om jeg ikke blogger hver dag, så googles det likevel. Og min venn, småbarnspappaen Petter har etterspurt google me spalten. Og siden jeg ikke vil fortelle noe om min traumatiske uke uten telefon, så går vi for spalte!
Dessuten ser jeg at jeg har hatt 14 ulike besøkende idag, på tide å gi dere noe tilbake for den intense besøkingen.

So here it goes:

1. Pikksuging
Jeg er litt usikker på hva folk forventer å finne når de googler det. Jeg har ingen planer om å demonstrere for dere. Jeg forteller mye, men sexlivet mitt...holder jeg for meg selv. HAH. Neida, jeg har ikke sexliv. Neida. Jeg suger ikke pikk, fordi det er ikke halal. Neida. Jeg suger ikke pikk, fordi jeg er veggis.

2. Klein facerape
Skal gi deg facerape jeg. Eller rape iallefall! Jeg pleier ikke å facerape, er altfor hyggelig. Kanskje jeg burde begynne. Er kanskje ikke helt dette folk vil vite når de googler det? Facerape er helt naturlig. Like naturlig som vanlig raping. Jeg raper mye når jeg drikker øl for fort.

3. Utesteder hvor det kommer swingers ofte 
Nei, altså. For å ta en vill gjetning: Sjøboden?! 

4. Somaliere lukter dritt
Folk flest lukter dritt. De ser iallefall ut som om de lukter dritt.

5. Gå fløyensvingene opp tid
Jeg bruker en halvtime pluss. Kommer an på formen, jeg løper ikke.

6. Oslo drittby
Noen mennesker ser ut som om de lukter dritt, noen byer ser ut og faktisk lukter som dritt. Oslo er en sånn by.


7. Ting som vibrerer
Det du egentlig leter etter er nok sexleketøy. Som vibrerer. Anbefaler ikke å putte mobilen inn i kroppen for nytelse. Har lest et sted at den kan sitte fast. Også er det litt ekkelt for vennene dine, som jeg antar er meg, å leke med mobilen din etterpå da.


8. Kviser av nudler
Ikke spis nudler uansett! Herregud, karbohydratmonster satt i system! Ikke blir du mett, og ikke føler du deg bra etterpå. Kviser har du sikkert uansett. Hadet!

9. Promiskiøs
...Om et ord skulle beskrive meg!

10. Ingrid Salomonsen
Vet ikke hvem det er. Og driter i det. ÆSJ!


11. Gjemt neger nedsig
Er det ikke et ordtak som heter: En neger du ikke ser, er en bra neger?  Ingenting nedsig med det!

12. Livet til en sosialklient
Kunne vært meg, men jeg får ikke en krone fra NAV. Men jeg lever som om jeg gjorde det.

Takk for idag folkens! Hadet!

2 kommentarer:

Tine sa...

Dette har jeg savnet. Mer enn Pappa-Petter, men vi ser jo at han har hatt det travelt i mellomtiden.

ohingz sa...

PappaPetter var ikke fornøyd med kvaliteten. PappaPetter er en duzt!