fredag 18. februar 2011

neida. joda. så. flinkpike. et syndrom.

Idag gjorde jeg som jeg ofte gjør: ALTFOR MYE!

Neida, våknet 06.15 etter å ha sovnet mens jeg hadde som romancetime med meg selv. Det betyr egentlig bare at jeg hadde tent en jækli mange telys, og googlet mulige sykdommer jeg kan ha. Spiste faktisk to makroner også, med pistasjsmak, for å være korrekt.

Men iallefall, etter at jeg våknet tenkte jeg at siden jeg hadde sovnet fra min forrige kosestund med meg selv, skulle jeg spandere på meg en dyrere frokost. Og siden Godt Brød er min nærmeste nabo, etter frisøren, så startet dagen der. Spekeskinke og brie, takk faen. Han foran meg i kassen skulle handle inn til 17 personer, så det tok jo litt tid. Var han som hadde spekeskinke og brie, jeg ble bare fristet til å herme. For ja, det er litt rart at jeg velger spekeskinke. Jeg velger jo alltid provanceskinke. Men de hadde ikke provanceskinke. Kanskje jeg egentlig mistet matlysten der jeg stod i køen på godt brød, og bare valgte likt til han foran og alle hans baguetter for å ikke skille meg ut. Hold kjeft og sitt ned. Du vet, når man liksom bare vil bli usynlig. Eller iallefall lite merkbar. Nå vet jeg ikke hvor usynligj eg blir ved å sette meg på utstilling i vinduet på godt brød, men det kan være det samme. Frokosten min kunne i allefall skilte med å være ganske så blandet inn i mengden.

Men det var ikke dette jeg skulle snakke om. Fordi jeg går jo på skolen. Så idag har jeg sendt litt mail, rotet med datoer og snakket litt med mine bekjente. Det er behagelig. Også fikk jeg fikset alt med datoer og vite at jeg visstnok gikk glipp av en heidundranes lærerfylla igår. TYPISK! OG JEG SOM ELSKER Å BLI FULL MED LÆRERNE MINE!

Iallefall, etter kosen måtte jeg på møte med styret. Fant meg selv i studentavisen. Ikke nok med at jeg svarer som om mine tre hjerneceller har sviktet, jeg ser i tillegg ut som en glisende kineser på sin første bergenstur. "Ni hao! Øl? Ja! Hvorfor? Vet ikke. Ni hade" Skulle egentlig ta bilde og vise dere, men faen, ble så flaut. Men jeg kan fortelle at det ligger en pdf på www.studvest.no. Kun for særs nysgjerrige, dere andre som vil ha meg i minnet som en slags brunhåret versjon av barbie kan bare fortsette å lese. Nå glemte jeg nesten å nevne styret, jeg deler ut penger .Sugamama. Så over et budsjett jeg ikke skjønte dritten av, og måtte sende ut litt mails. Viste seg at søkerne hadde gjort feil og at jeg fortsatt kan en ting eller to om budsjettering. FLAKS!

Etter at jeg hadde gått gjennom litt budsjetter, var det på tide å dra ræven min til radioen sånn at jeg kunne dele det beste jeg har vært med å produsere med menneskeheten. Jeg vet ikke hvem som googler navnet mitt, men jeg pleier å signere pent. Føler liksom at det er helt riktig å dele mine opplevelser rundt sjekking og annet med verden. Kommer aldri til å få jobb. Så er DET sagt.

Men skjønner dere? Mens alle andre gjør en eller annen talentløs oppgave på en overbetalt jobb, sover eller noe tilsvarende. Så løper jeg å redder verden fra SÅ mange ulike instanser. Neida. Men jeg fikk den kommentaren idag. Ingrid, jeg tror du lider av flink pike syndromet. Jeg bare. SHIT! Veggen! Veggen!

Men det er ikke sant. Liker at det ser sånn ut tho. Jeg gjør jo en del. ...sånn at det skal se UT som at jeg gjør ting. Det er nesten en deltidsjobb å bruke energi på å gjøre ingenting.

Kisses, som ulrikke(s) l(h)und ville sagt

5 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Som tidligere nevnt: Du skal ha takk for at du med denne bloggen gir ADHD et ansikt i Norge. Ikke et veldig pent et, men dog.

Pets sa...

Enig med GoG.
Synes også at svaret ditt i avisen var veldig bra. Du klarte å lure inn at du kun er sosial i møtesammenheng.

ohingrid sa...

GoG: Takk. Jeg lo litt. Har ikke ADHD da. Eller, ingen har iallefall sjekket om jeg har det.

Pets: Jeg drikker øl uten grunn i møter. BLir jo en del alkhol i sosiale sammenkomster. FML

Tine sa...

HAHAHAHA. Jeg elsker GoGs kommentar. Jeg ELSKER den. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA....!

kari sa...

LOL