søndag 30. januar 2011

Oj, jeg skal flytte!

Dere som jeg snakker med på litt oftere basis enn fremmede stalkere på nettet vet allerede at jeg holder på å bevege meg ut av mammas lune reir. Jeg kunne nok bodd hjemme lengre, helt ærlig, gratis mat, klær som vasker seg selv og gratis alkohol når jeg blinker med bambiøyne? Hvem kan stå imot?

Men iallefall. Det var på tide med endringer. Livet mitt handler hele tiden om endringer, er så opptatt av dem at jeg glemmer å holde på de bra periodene. Men shit, samma!

Iallefall. En jente som jeg egentlig liker ganske godt, men aldri har klart å få fingeren ut til å henge med hadde plutselig ledig rom i kollektivet sitt. Jeg bare; HALLO! JEG VIL BO MED DEG! Og hun bare; FINT! Også ble det sånn. Eller, lang historie kort; Jeg kom på besøk, jeg så rommet, sa heeey kitch! også ble vi samboere. Etterpå tok vi noen øl. Jeg vet at øl er fyfy når man går på diett, men noen ting må feires.


Hvor skal jeg bo? Midt i by'n. Det vil si at mine nærmeste naboer er godt brød, pastasentralen og ikke minst forballpuben. Jeg har allerede kalkulert meg fram til at om jeg skulle være desp nok en fredag, lørdag, tja, hvilken som helst ukedag så er det vel bare å dra med seg noe rask derfra? Aldri sett et glansbilde på det utestedet, men nå kan vel ikke alle jeg har ligget med kategoriseres som glansbilder heller. Synd, men sant!

Skal jeg ha fest? HATER Å PLANLEGGE! Kom uoppfordret, og ta med deg en billig chilensk vin. Det går nedpå, også blir det ikke så dyrt for deg å spandere på meg.

Har sengen min plass til deg og dine 17 somalske venner som du fant i et trangt smau? Nei, men jeg bor like ved fotballpuben, så du kan dumpe dem der. Og helst vask deg før du nærmer deg sengen min.

Er det så sentralt at bråket fra nærliggende utesteder vil forstyrre deg? Faktisk ikke, jeg har rom mot bakgården. WIN!

mvh
Endeligflyttethjemmefra

4 kommentarer:

Kari sa...

jeg kræsjer hos deg anytime LETT!
middag hos ingid!

Tine sa...

Ingrid elsker somaliere.

Ghost of Goldwater sa...

Jeg stalker Ingrid.

ohingrid sa...

Kari: Du er velkommen, hver dag!

Tine: Tror du blander meg med noen andre.

GoG: Selvfølgelig, noe annet er ikke å vente fra din kant.