søndag 2. januar 2011

Årets!

Eller, rettere sagt fjorårets. rukte julen på å komme meg på bein. Det gjorde jeg ved å holde meg edru, og tenke (minst mulig).

Men nok småprat, her kommer'n!

Beste kjøp 2010 (hehe, begynner på den måten ja): One-way-ticket til Bergen! Nå var det mamma som kjøpte den, men det er ikke så jævli nøye. Jeg flyttet hjem, for faen! Også dro jeg på festival, og det var veldig moro! 

Beste gave 2010: Gave og gave, men jeg fikk en ny venn! Barte-Martin! Morten var mest interessert i hvorvidt jeg hadde hatt sex med ham eller ikke, også så jeg rart på ham med vridd tryne og sa; ville jeg hatt sex med deg?! (Svaret er nei, selv om Morten er veldig attraktiv blant kvinnene, eller småjentene som vi kaller dem om dagen).

Største nedsig 2010:
Nedsig, nedsig. Tja, å oppdage at jeg ikke er deprimert var ingen høydare, for å si det sånn.

Det jeg hater mest å bli spurt om i 2010: "Hvordan har du det?" Når man nekter å se løsninger, og problematiserer alt er det vanskelig å gjøre status quo om seg selv. Og jeg liker ikkeå lyve. Joda, bare litt. Men ikke om meg selv. Jeg gidder ikke å lures til å være glad. Når jeg er sur. Og sint. Og aller mest lei meg. 


Det som fikk meg til å føle meg gammel i 2010: Da jeg oppdaget at jeg ikke snakker språket til ungdommen, og de bruker ord som "seffelur". Fuck deg, din fjortis!

Favorittfilm 2010: Happiness. Har ikke sett den ennå, faktisk Men fikk den anbefalt av en fyr jeg møtte på en fest. Jeg planla litt at vi skulle bli kjærester, fordi samtalen var så fin. Men så hadde han allerede kjæreste. Fordi alle andre har faen meg kjæreste. Fitter. Men jeg skal se filmen, bare vent.

Favorittbok 2010: Har lest utrolig lite bøker i år. Men boken om radioresepsjonen koste jeg meg med. Også jobber jeg jo i radio selv da, så jeg kan relatere til ting digasystem foreksempel.


Dårligste uvane 2010: Det er faktisk to. 1. At jeg er så innmari sytete. Det er vel noe som er kommet med alderen. 2. At jeg IKKE ser behovet for trening. ---Dette er faktisk de samme uvanene som i 2009. Sånn er faen meg livet. Jeg nekter å endre meg, men eldre blir jeg uansett.

Orker ikke å legge til informasjon fra i fjor. Om jeg kommer på noe, så skal jeg vie det en helt egen post.

2 kommentarer:

Vedz sa...

Innbilt depresjon? Trodde det var det real deal, jeg. Det var kanskje 2009? Aner meg at skuff er feil ord her.

ohingrid sa...

Ojsann. Skrivefeil.

Var innmari mange skrivefeil i det innlegget der, forøvrig. Sånn går det når jeg gjør 17 ting på en gang.