lørdag 22. desember 2007

Ting og tang og litt mer

Nå ahr ejg vært hjemme i bergen i snart to uker. Det har vært ok. Jeg tegner masse emofolk foran dataen og er og litt emo (FATEMOKID), men mest på tull. (PÅ EKTE)

Iallefall hos mamma og pappa er det djævelsk mye ting. Og siden jeg ikke kan ta noen t-bane i bergen, eller bergensere er noe særlig interessante uansett hvordan man snur og vender på det, så skal jeg heller ramse opp ting mamma og pappa har i huset sitt.

- En kulepenn som viste seg å være en lommelykt i stedet.
- En ribbet taklampe
- En diger kalkulator for folk med tjukke pølsefingre

Ok, jeg har egentligi kke sett så mye etter. Jeg burde invitere Petter på besøk, han ville funnet mer. (Hei! Petter!)

Ellers er det definitvt jul i heimen, julemusikken går 247 og det er flere nisser innenfor dørkarmen her enn på julehuset på bryggen(NO LIE!) ..Og jeg har kjøpt en diger svart julekule i julegave til mamma(kostet meg fem kroner, som jeg fikk av petter)

2 kommentarer:

Petter Johan sa...

Jeg er nevnt flere ganger! Jej!
Og ja, jeg ville nok funnet flere moroting. Eksempelvis trimsykkelen som lagrer klær, sengen din som er formet som deg og katten din. Som er en katt.

Anonym sa...

Katter flest, er katter Petter. inkludert min. Den er helt normal faktisk.

Trimsykkeln, tja. Den er jo et fint klesstativ da.