fredag 4. januar 2008

Ingrid burde ta det kool?

Herregud.

Idag er jeg litt trøtt og sliten. Har bært kvister. Det var jælla ok. Datter-pappa aktivitet på sitt beste. Egentlig skulle jeg ønske jeg foretok meg mer sånne type aktiviteter. I´d do it all over again!

Ellers, ikke så mye egentlig. Jeg begynner å gå lei Bergen, og alt som minner meg om Bergen. Og savner å sitte i sofaen min hjemme og drikke kaffi mens jeg ser på såpe. SOAP IS IN THE AIR. Mens jeg ikke har noen andre planer om å bli i bedre form enn morten, watch out.

Ellers er det en stund siden jeg har listet. Jeg vet ikke hva jeg skal liste. Mulig jeg bare lister hverdagen.
- Skive med egg og laks, sykt undervurdert. Overvurdert.
- Kaffi blir til øl, øl til kaffi(bummer!)
- Dramaqueentendenser med skriking(jævli pinlig)
- Og ikke minst han gutten som snek seg inn på brun og blid, noe han trodde han gjorde usett. Jeg så deg.
- Bli grinete for alt og ingenting, for å ha glemt det to sekunder etterpå. For å bli grinete igjen. (vanskelig å være fjortiz)

Ingen kommentarer: