tirsdag 4. desember 2007

Søvnløshet

Idag skulle jeg legge meg tidlig. Dønn. Hoppet fint til køys etter at jeg hadde sett 17 obligatoriske program på tv(noe forstyrret av stine og daten), men ok. Jeg har aldri tidligere fulgt med på så mye på tv, men om noen vil diskutere oppsummeringsepisoden av ektre frustrerte fruer, you know who to call!

Uansett, point being. I det jeg legger meg så klarer jeg absolutt IKKE å sove. Jeg har ligget i sengen min i kanskje to timer nå, med et hjerte som banker skikkelig hardt, jeg er varm, jeg blir kvalm og jeg begynner å inse at ideen om å stå opp 06.30 imorgen er et håpløst prosjekt. GUDBEDRE.

JEG BLIR EMO AV Å IKKE FÅ SOVE! Og å vite at kvelden er brukt på å se på tv hjelper lizm ikke.

Når jeg kommer hjem skal jeg definitivt grine meg til sovepiller av legen. Dette gidder jeg ikke.

Ingen kommentarer: