torsdag 29. november 2007

Two to go.

Da var jeg ferdig med enda en eksamen. Det var digg. Mest fordi jeg ikke slet så sykt jævli, mens de rundt meg holdt på å begå selvmord mens de regnet ut likviditetsgrad1. ..Forøvrig vet jeg ikke hva likviditetsgrad1 er for noe. Men jeg står og mamma er stolt.

Over til andre ting. På skolen min går det en stygg, dog amisiøs jente. hun er skikkelig stygg, jeg blir litt disguisted av å se på henne. Jeg har nevnt henne tidligere som hun stygge fra skolen på t-banen. Hun ut som om hun konstant furter og snakker til pølse-utvekslinges vennene sine med en utrolig sytete stemme. Hun syter forresten mye. Jeg har hørt på. Det forklarer nok også det furtete trynet. Her forleden søt(heter det det? å syte, søt? Hun er faen meg kke noe søt når hun syter!) hun over at hun hadde så mye å gjøre foran eksamen, no shit Sherlock, DEN er du jo alene om? Og at hun mente at hun var tres important(jeg er så utrolig internasjonal!). og derfor at ikke hvem som helst kunne få telefonnummeret hennes. Og da sa en pølse; Well, you just keep it! ...Jeg lo.
Jeg skremmes veldig av amisiøse, men stygge mennesker. De burde vite like godt som meg at det ikke kommer til å bli noe av dem. Jeg ser for meg henne som en utrolig kjip leder for noe teit innen en kommune i utkantOslo. Kanskje som en småbitter beslutningstager i Nittedal. .. Hun er æsj. I tillegg ser jeg henne ofte(klart hun vil bli vennen min, for jeg er glad og ikke fullt så ambisiøs). Jeg falt ut av konteksten(!) nå, og vil egentlig komme med en vågard-linje. Men jeg kan ingen(hei Andreas! Andreas har visstnok Vågard på middagsbesøk innimellom. Er så sykt misunnelig!)!

Apropos stygg og amisiøs. Det er en stygg gutt på skolen jeg og har lagt merke til. Han er håpløst forelsket i en jente som ikke tar skolen alvorlig. Han er ganske ensom. Men han er stygg. Og håpløst forelsket. Det er ganske ambisiøst. (Stygg jente + Stygg gutt= kan være noe?)

Ingen kommentarer: