fredag 16. november 2007

another day in paradise.

Idag våknet jeg sånn ca litt for sent, til grå skyer og herlig hodepine. HERRLIH!!

Ellers har jeg fått meg en ny venn(facerrr´n) som ler så han nesten griner når han leser her(hei andreas! smaker kaffen din hæ?!)
Han har vist seg å være ganske hyggelig og har fine sko. LOADS.

Ellers en kort oppsummering på hva jeg har sett på banen lately:
- tre gutter som slåss i vognen vi 4 satt i og jeg ikke skjønte om jeg skulle si noe eller le(de lo)
- en jente som går på skolen min som er ekkel, men ambisiøs. mest ekkel.

Tydeligvis er november nedtur for freaks på t-banen, eller så er jeg bare for vant til dem. =(

3 kommentarer:

Petter Johan sa...

Jeg vil høre mer om hun ekle jenten. Hun høres kjekk ut!

ohingrid sa...

hun er nok noe for deg. hun har litt sånn rødlig hår som deg, og forresten. men hun er way outta your league... i uglyness!

Petter Johan sa...

Hva? Jeg trodde jeg eide den leaguen!