onsdag 21. november 2007

Revydeltagelse

I et tappert forsøk på å bli bedre kjent med folk på skolen min, meldte jeg(maria og marte) oss på skolerevyen. Marte liker sånt, hun er skuespiller. Mens jeg og Maria ikke har annet forhold til revy enn at det er noe man skal le av(jeg har hetfall ikke, men regner med Maria er i litt samme bås), så vi skal sminke folk. VI hartross alt en interesse for å sminke oss selv, så dette kan ike akkurat bli noen mission imposible. ...I tillegg sier ryktene at vi skal få et lynkurs i sminking, så heey!

Igår hadde vi første revysamling. Det var supre greier. Gratis øl og beruset styre(life of BI?). Gratis øl er så sykt undervurdert. Iallefall når vi snakker tre mugger, det er sånn månedsbudsjettet mitt i øl. Å melde seg inn i revyen var smart altså! kos fornøydrevybackstagehenger86

PS: Lately seen on t-banen:
- en i klassen som reagerte da Marte siterte klassens representant(innoverbeinusikkerdusten). Og Marte ble litt flau.
- en som hadde en veldig avansert rullestol, sånn atj eg litt trode han hadde tatt el-bilen sin med på t-banen(smart!)
- en jente som var så ruset at øynene gikk rundt, før hun sovnet klokken 14.00 på en tirsdag.

Ingen kommentarer: