torsdag 12. februar 2015

Publiseringsskrekk.

Det er så lenge siden jeg har skrevet noe her inne at den hvite siden som lyser mot meg gir meg litt angst. Det var nesten skummelt å skrive. Neida! Her er jeg på hjemmebane!

Siden sist har jeg tatt en master. Og etterpå det har jeg ikke gjort noe mer imponerende enn å være jobbsøker. Det er et slitsomt liv. Går utover selvtillit og økonomien. Mest selvtilliten. Men nesten like mye økonomien. For å ikke snakke om hvor asosial man blir. Har ikke råd til å sende sms, nesten. Har ikke lyst til å sende sms heller for den saks skyld.

Problemet med å ha tatt master og studert hvordan vi oppfører oss på nett er at det har gitt meg litt angst for offentlig publisering. Jeg klarer faktisk ikke å skrive HVA jeg har tatt master i en gang. Jeg vet ikke om dette er en privat blogg. Den er iallefall mer personlig enn jeg har vært på nett de siste årene.

Jeg tenker ofte at jeg skal starte en blogg hvor jeg skal skrive om tanker og ideer jeg har om alt som skjer i sosiale medier, men det blir med tanken. Men på en annen side så leste jeg at fotballfrue tjener 80.000 kroner for et sponset innlegg på sin blogg, så kanskje det er noe å vurdere likevel.

Jeg setter forøvrig stor pris på at denne bloggen faktisk sørger for at jeg med jevne mellomrom får postkort fra en leser (tidligere leser iallefall!) plassert på Hønefoss.

Snakkes! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Skal ikke kanskje vurdere å legge ned denne dritten? Det er jo direkte latterlig hvordan du ter deg, sorry men det ser ikke ut. Du er lavmål, en liten mobber og har null verdighet. God bedring, Skjerp deg og bli voksen.