onsdag 1. juli 2009

Sol og varme

Endelig kom sommeren til Oslo. Den kom litt for mye. Jeg sliter med søvnmangel og er nok mer dehydrert enn jeg er fuktig. ...For å si det sånn. Men jeg går på betakaroten og innbiller meg at jeg er brunere enn jeg pleier. Egentlig skyldes vel brunfargen at jeg har fått masse fri fra jobb, og bruker tiden aktivt...UTENDØRS. Noe å tenke på om du leser dette? (ja, jeg vet jeg skriver nå, og det er formiddag, men saaant)

Har uansett fått masse fri fra jobb. Mens alle mine kollegaer tenkte, oh crap vi er for mange på jobb, så tenkte jeg; heeeei, ferie!! Så jeg dro først til bergen, noen dager før planen. Etterpå fikk jeg mer fri. Så nå skal jeg joine mine kjære foreldre i Kroatia, og kjøre tog gjennom europa. All by my self. Gleder meg faktisk villt!!!

Nå skal jeg ta med meg Stine og stikke på Oslo Live for å se på Klaxons og tomanydjs. ...Mens andre derimot jobber (uten å nevne navn!!). Oslo er ikke så verst after all.

Ingen kommentarer: