søndag 22. februar 2009

5 ubesvarte anrop og takk for din stemme i Melodi Grand Prix

Jeg våknet relativt tidlig imorges. Av ren refleks sjekket jeg mobilen, for vi vet jo alle at man er mest populær natt til Søndag. Klokken var ikke mer enn 07:47, jeg hadde både meldinger og ubesvarte anrop. Så jeg er iallefall mest populær natt til Søndag. Først sjekket jeg meldingene. "Takk for din stemme i Melodi Grand Prix 2009" ...Jo, værsågod? Synes det er litt upassende av statskanalen NRK å sende sine seere slike meldinger midt på natten. De kunne skrevet noe hyggelig. "Du er søt når du sover", i og med at de sender melding klokken 4 om natten. Men neida. (Og JA, jeg stemte i mgp, mest fordi Eline var så ivrig at jeg ble smittet, heia Rydbak! Heia fiolin! Heia russisktalende halvt nordmann!) Greit, ingen personer av interesse hadde sendt meg melding. Men jeg hadde fortsatt ikke mindre enn 5 ubesvarte anrop. Så jeg det var fortsatt håp, noen hadde fortsatt forsøkt å nå meg. Så jeg sjekket; 5 ubesvarte anrop fra skjult ID. Når man ringer midt på natten bør man ha selvsikkerhet nok til at man ikke velger skjult ID. Ingen svarer skjult ID klokken halv 5 om natten uansett. Men jeg velger å tro det beste, det var nok norsk tipping. Og jeg er nok rik.

Ellers har jeg vurdert sterkt å lage meg en sånn fashionblogg. I og med at jeg er så innmari fashionabel. Slik at de som lurer på hvilke kremer som gjør fjeset mitt silkemykt og glatt, hvilken shampoo som gir håret mitt så fantastisk volum eller hvilken sminke som gjør meg så vakker skal få svar, og leve lykkelig og vitende.

Ingen kommentarer: