søndag 24. februar 2008

Nå går det galt!!

Er det jeg burde sagt til meg selv da jeg kjøpte den siste ølen igår. Ikke for mine penger selvfølgelig. Jeg blir jo påspandert. Det er jo slik søtnoser som meg ordner seg. ..Eller for å si det på en annen måte. Paris Hilton har laget en ny film, "the hottie, and the nottie", og jeg, vel jeg er the nottie(ok, ikke så sjokkerende ifølge petter bor jeg meden glamourmodell, men jeg vet at hun er modell for dalegensre, men forskjellen er vel ikke så stor?) Konseptet i den nye paris filmen er iallefall at the nottie(meg altså) må tilfredsstilles for at beileren(denne uka; henrik) skal kunne prøve seg på det hottie(min kjære samboer). Og veien til hjertet mitt? ...det er en elv av øl. Og henrik har penger, så jeg fikk så mye øl jeg klarte å fordøye mellom 22 og 03 i natt.

Jeg klarte ganske mange. Så mange at jeg hadde litt vond i hode da jeg våknet i morges, ikke husker helt slutten av kvelden, men jeg stumpet i en trapp på vei mot øl nummer tusen og lå paddeflat utover gulvet og jeg møtte en eldre dame som mente at jeg ikke kunne henge i baren på den måten, ville jeg ha noe, måtte jeg gå å skaffe det selv. Når jeg var alene på denne tiden av døgnet, måtte jeg inse at jeg ikke kom til å bli sjekket opp og heller spørre en vilkårlig mann om vi skulle gå hjem og knulle.(takk for tipset? jeg hadde forresten ny hårsveis og levde livet som the nottie, takk). Og nattmat jeg brukte ages på å lage, men endte opp med å kaste fordi jeg ikke lengre var sulten. Og det var integrerte barberblad i doringen!

Jeg må slutte å være mer glad i påspandert øl enn øl jeg betaler for selv.

3 kommentarer:

Petter Johan sa...

Dette var et fint innlegg.

Vedz sa...

Ingrid! Jeg ser det på deg at du skriver fortere enn du prater, og dét min venn, er en fysisk umulighet.
Det fine med å skrive er at man kan puste MENS man gjør det. Effektivt!

Petter Johan sa...

UPDATES!