søndag 9. september 2007

Ah, et år etter. Nesten

Vel, jeg har ENDELIG funnet igjen passordet på bloggen min, what a happy day.
Petter blir iallefall glad, for nå kan han lese om mine daglige gjøremål. Det gleder ham. Jeg er dårlig på å skrive.

Jeg har flyttet til Oslo. Oslo er asosialitet, urbanitet og T-bane. Og tvilsomme mennesker, denne kan kobles sammen med asosialiteten.

Iallefall, på tbanen ser jeg mye herlig;
her er en liste over ting jeg har sett på tbanen:
- en jente som lignet på frosken i the muppets, og var emo.
- en blind mann som skal av på nasjonalteateret 07.38 og som slår folk med stokken sin.
- en jente med tourettes som skrek noe som hørtes ut som opera.
- en som falt da han prøvde å imponere en jente.

Jeg lo ikke av samtlige.

Ellers har jeg også vært hos optikeren. I bergen er optikerne svenske og har dårlig ånde, det er iallefall min erfaring. Jeg er ikke så glad i optikere. De er stressende. Men min nyhe optiker, på brilleland grønland, btw, ftw. velg selv, han er en sånn fyr som er hjulbeint, går skjevt, og ikke nok med det, han er dansk. Sånn nesten spasserbarn(adams epler).

Herregud jeg skriver dårlig.

4 kommentarer:

Petter Johan sa...

Hehe, jeg vil og ha en t-bane!
Men godt at du er tilbake. Iallefall med dette innlegget!

Anonym sa...

du er altfor god til å finne ting andre ligner på=) men det er jo kozaa. jeg vil se han blinde mannen da! høhø. nesten som de gale gamle narkissene der borte. ikke naglet er de vel? snart er du her hjemme igjen! hurra!

Anonym sa...

høhø! Artig da ;) nå må du rett og slett bare holde liv i bloggen? KAN DU KLARE DET?!??!?!? fnis

Christine Marie sa...

min optiker er også svensk og har dårlig ånde.. lider vi samme sjebne eller har vi bare vært uheldige å gå til brilleland med svenske optikere? Jeg er iallefall glad for at du har funnet passordet ditt igjen!