onsdag 13. april 2011

Over and over.

Herregud. De siste dagene har lesertallet flydd i været. Følte meg overeksponert, og det samtidig som jeg lå i fosterstilling. That's karma. Jeg vil bare ha det som er gratis, uten at det skal innebære en masse mennesker som leser bloggen min. Jeg liker at det bare er noen av dere. Så kan dere føle dere spesielle.

Forøvrig fikk jeg ikke noe gratis.

På fredag var jeg på fest på BAS. Skulle gjerne gitt detaljer, men å bælje nedpå med litt mer enn en flaske vin fordi ingen ville ha gratis vin kan ikke kalles a winning situation. Som Charlie Sheen ville sagt. Vet ikke om han ville sagt det, men ser jo på twitter at det er kult å si. #Winning.

Men så var jeg der da. Full og fin. Også bare var det noen som pikket meg på ryggen. Sikkert tre ganger, fordi jeg var for lat til å reagere. Lat. Det er liksom det adjektivet jeg alltid velger. Selvfølgelig skal det stå beruset. Jeg burde tenkt litt konsekvens og handling. Satt ting i system. Husket mammas visdomsord: "Ikke bøy deg ned, for da ser alle ræven din". Neida, det andre visdomsordet: "Jeg tror grunnen til at du ikke har kjæreste er at du alltid er så full at ingen vil ha deg". Det stemmer jo, går i slekten. Hun var jo den dumme som valgte papsen selv om han sikkert var så full at det var smålig udigg. Jeg er smålig udigg på fylla. Det kommer til å være en hard kamp å finne en mann som godtar det mamma godtok på det tidspunktet.

Uansett, vi kan konkludere med at suksessen også denne gangen skimter med sitt fravær etter tekstmeldingen som kan oppsummeres: "Forstår godt at du har brukt helgen på å ligge i fosterstilling!"

Straks helg igjen, jeg er klar for nye forsøk.
Og hallo til mine nye lesere!

Mvh singel, desp og blakk - alt du ønsker i en kvinne

4 kommentarer:

Kari sa...

Udigg i fylla? I såfall så elsker jeg det og.

OHINGRI sa...

kari: <3 <3

Tine sa...

Din mor burde gi ut en bok som heter "Det moren din burde sagt til deg." Alt for få mennesker i verden som ikke fikk hørt nok da de var gamle nok til å ta det innover seg.

ingrid sa...

Mamma er en kvinne med mange gullkorn. Jeg kan sikkert skrive den for henne.