tirsdag 16. oktober 2007

Sko.

Ok, nå skulle jeg inderlig ønske at jeg hadde noen nye sko å vise til, men det har jeg ikke. Fordi jeg er fattig student og har ikke råd til sko. Med mindre mamma kjøper til meg, eller jeg får i gave. Mamma synes jegh ar nok som det er, og det er relativt sjelden jeg får gaver. ...Så nye sko kommer dere ikke til å se her. :) Forøvrig kunne jeg vist hvor full i gjørme de nyeste skoene mine er etter en bokstavlig talt grøftefylla midt i Oslo sentrum. ...Som jeg ikke kan erindre. Klart.

Over til noe annet, lenge siden jeg har fortalt om observasjoner på t-banen. Noe som er merkelig, fordi det er jo der det skjer.
Lately har jeg sett dette:
- En gutt med ganske ukule sko som har postet dem på hip-hop.no
- En eldre tilbakestående mann som sleiket ruten. (Jeg har sluttet å lene meg mot vinduet nå)
- En gutt med asiatisk opphav som hadde hoppet på feil t-bane.
- En neger som lurte på om vi snart var på grønland da vi var på Stortnget mot Majorstua.

..Ok, tydeligvis ikke så utrolig mange fascinerende syn lately.

Ellers: Bergen i helgen!
Og Stavanger helgen etter det!
OG jeg har fått smsmania tilbake, hvem var vi som trodde at jeg sender mindre meldinger i Oslo?

1 kommentar:

Snorre sa...

Hoho, du kan jo late som at du har skoene på bloggen min som en erstatning for sko du ikke har. haha. men nye sko må man ha..!